.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک پژوهشگر اقتصادی پاسخ می دهد ؛
چرا به « سید شمس الدین حسینی » رای دهیم؟
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، یک پژوهشگر اقتصادی با استقبال از حضور دوباره دکتر سید شمس الدینشمس الدین حسینی، وزیر دولت احمدی نژاد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد |  سایت انتخاب حسینی برای نامزدی در یکی از حوزه های انتخابیه 9 گانه مازندران وی را ظرفیتی مهم برای مازندران دانست و از هم استانی های تنکابنی ، رامسری و عباس آبادی خواست در روز یازدهم  اسفند به این اقتصاددان برجسته ،نماینده مجلس و رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید رای دهند.  

 

محراب رئیسیان ، در یادداشتی که برای شمال نیوز نوشت ، در تجارب دکتر شمس الدین حسینی آورده است . 

  

در سطح ملی و پارلمانی: 

 

 با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی ایران،به منظور اجرای ترمیم اقتصاد متلاشی شده و جلوگیری از وضع وتصویب قوانین غیر تخصصی، نیاز به ورود نمایندگان باتجربه ،قاطع،اخلاق مدار و با تجربه می باشد.. 

 

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به تخصص و سابقه  در بالاترین سطوح اقتصاد کشور و نمایندگی فعال مجلس شورای اسلامی می تواند راهگشای مناسبی در زمینه ترمیم اقتصاد و وضع قوانین صحیح و نظارت بر اجرای دولت  باشد.. 

  

نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. 

  

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به سابقه وزارت اقتصاد و امور دارائی و نمایندگی مجلس می تواند در وضع قوانین و دستور العمل های اجرائی کمک شایانی به مجلس شورای اسلامی نماید. 

  

نماینده مجلس قبل از وضع قوانین و نظارت بر آن ،می بایست از نظر تحقیقاتی و پژوهشی موضوعات را بررسی و اشرافیت کامل روی موضوع داشته باشد. 

  

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به سوابق پژوهشی و دانشگاهی نظیر عضویت در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و ریاست گروه منابع اقتصاد دفاع مرکز تحقیقات استراتژیک نیروهای مسلح ،در این زمینه صاحب قدم است.. 

  

در سطح استانی و منطقه ای: 

  

نماینده مجلس می بایست دارای تجربه ، پیگیر ،پرتلاش و مردمی باشد تا بتواند به عنوان یک بازوی قوی در سطح استان و منطقه موجبات پیشرفت شهری و استانی حوزه انتخابیه گردد.. 

از این رو دکتر سید شمس الدین حسینی با توجه به تجارب فراوان ملی می تواند موجب ارتقای پیشرفت در حوزه تنکابن،رامسر و حتی استان مازندران  گردد،هر چند که در دوره ی نمایندگی وی پیگیری های ویژه در زمینه های مختلف صورت گرفته است.. 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.